Żebrolinkowanie, czyli darmowa metoda promocji w Intenecie.

piątek, 2 maja 2014

Ostatnio na fan page Komunikatora na FB ktoś wysłał pytanie: kto był pierwszy? Wy czy KomuniKATOr? Chodzi oczywiście o fan page, na którym pojawiają się informacje o różnych wydarzeniach, zniżkach, itp. w Katowicach. Zbieżność nazw- przypadek?






Odpowiadając na pytanie- MY BYLIŚMY PIERWSI!!! Nasze Koło założyło fan page 03.01.2013, natomiast KomuniKAtor w sieci pojawił się 12.04.2013! Jaka jest zatem różnica? Oni w około tydzień nałapali ponad tysiąc lajków. Zachodziliśmy w głowę jak to się dzieje? Może miało tam miejsce tzw. kupowanie lajków? Lubimy lajkować te fan page, które mają więcej fanów. Pierwszy milion trzeba wygrać a pierwszych tysiąc fanów trzeba kupić ;)

Żebrolajk

Ale żeby kupić lajki musimy mieć na to pieniądze. A jak radzą sobie instytucje czy organizacje, które nie mają pieniędzy na promowanie się w sieci? Stosuje się wtedy metodę, którą my opracowaliśmy do perfekcji: żebrolinkowanie.

Żebrolink

Ta metoda opiera się na budowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem. Kiedy już stworzy się nić porozumienia między organizacjami może delikatnie podesłać link do „jakże ciekawego artykułu”, „wciągającej relacji” czy „czegoś co powinno Cię zainteresować”, koniecznie z prośbą o udostępnienie lub podlinkowanie. W dobie Internetu tak właśnie zbiera się fanów. Rozprzestrzenianie wirusowe powoduje, że nawet zwyczajne udostępnienie na tablicy może zwiększyć liczbę wyświetleń o kilkadziesiąt. Nie wspominając już o hashtagach...

Hashtag - co to jest?

Chcielibyśmy podziękować naszym partnerom za jakże owocną współpracę :). Zapraszamy do naszej zakładki „PARTNERZY” :)

Ewa Starczewska

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Komunikator © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions