Ostatnio
na fan page Komunikatora na FB ktoś wysłał pytanie: kto był pierwszy? Wy czy
KomuniKATOr? Chodzi oczywiście o fan page, na którym pojawiają się informacje o
różnych wydarzeniach, zniżkach, itp. w Katowicach. Zbieżność nazw- przypadek?
Odpowiadając na
pytanie- MY BYLIŚMY PIERWSI!!! Nasze Koło założyło
fan page 03.01.2013, natomiast KomuniKAtor w sieci pojawił się 12.04.2013! Jaka
jest zatem różnica? Oni w około tydzień nałapali ponad tysiąc lajków.
Zachodziliśmy w głowę jak to się dzieje? Może miało tam miejsce tzw. kupowanie
lajków? Lubimy lajkować te fan page, które mają więcej fanów. Pierwszy milion
trzeba wygrać a pierwszych tysiąc fanów trzeba kupić ;)
Ale żeby kupić lajki musimy mieć na to pieniądze. A jak
radzą sobie instytucje czy organizacje, które nie mają pieniędzy na promowanie
się w sieci? Stosuje się wtedy metodę, którą my opracowaliśmy do perfekcji:
żebrolinkowanie.
Ta metoda opiera się na budowaniu pozytywnych relacji z
otoczeniem. Kiedy już stworzy się nić porozumienia między organizacjami może
delikatnie podesłać link do „jakże ciekawego artykułu”, „wciągającej relacji”
czy „czegoś co powinno Cię zainteresować”, koniecznie z prośbą o udostępnienie
lub podlinkowanie. W dobie Internetu tak właśnie zbiera się fanów.
Rozprzestrzenianie wirusowe powoduje, że nawet zwyczajne udostępnienie na
tablicy może zwiększyć liczbę wyświetleń o kilkadziesiąt. Nie wspominając już o
hashtagach...
Chcielibyśmy podziękować naszym partnerom za jakże owocną
współpracę :). Zapraszamy do naszej zakładki „PARTNERZY” :)
Ewa Starczewska
0 komentarze:
Prześlij komentarz