... lub kuflu czegoś chłodniejszego
;)
Od innych inniejsi...
"Koło Naukowe to organizacja zrzeszająca studentów,
działająca w obrębie szkoły wyższej, której celem jest działalność naukowa i
samokształceniowa jej członków (...)" tak nasza droga Ciocia Wikipedia definiuje Koła Naukowe. Wszystkie koła organizują
konferencje, wszystkie koła spotykają się regularnie, by rozprawiać nad
cewkami, czy też innymi turniurami, wszystkie koła tkwią w murach uczelni! Ale
my nie lubimy być tacy jak wszyscy!
Jak coś robić to z rozmachem!
"Promocja przy kawie" wstępnie miała być małym projektem - cyklem spotkań tematycznych organizowanych na wydziale dla studentów KPiK. Ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy pozostali na wydziale tworząc koło wzajemnej adoracji. Mamy się rozwijać i szkolić! I tak postanowiliśmy nie robić prób na bezpiecznym gruncie uniwersyteckim a od razu ruszyć w miasto - do ludzi. Nawiązaliśmy współpracę z nowopowstałym klubem Bavitto, i już w listopadzie wystartowaliśmy z naszą inicjatywą!
13 listopada 2013 r. - dobrze widzicie, wystartowaliśmy trzynastego a 13 żadnego nam pecha nie przyniosła, choć bez kilku wpadek się nie obyło. Pierwsze spotkanie dotyczyło tworzenia kampanii reklamowych, o których mówili znani nam wszystkim :
O innych zasługach naszych gości mówi nasz drogi Wujek Google :)
Frekwencja na spotkaniu dopisała, pytania z sali padały, oznak znudzenia brakowało, już w duchu cieszyliśmy się, że spotkanie przebiega idealnie, gdy nagle do rozmowy włączył się "pan", który zdecydowanie pomylił filiżankę z kawą z co najmniej kilkoma kuflami czegoś chłodniejszego i rozpoczął dyskusję. Na szczęście nasi kochani goście z uśmiechem odpowiadali na jego pytania a obsługa Bavitto zadbała o wyprowadzenie osobnika :)
... bo było to w '89 roku nastąpił przełom w polskiej reklamie. I to właśnie reklama po '89 roku była tematem naszego drugiego spotkania. Wycieczkę w czasie zafundowali nam członkowie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego:
29 stycznia (już) 2014 r. na własnej skórze doświadczyliśmy uroków pracy rzeczników prasowych.
Przed nami jeszcze 2-3 spotkania w tym roku akademickim. Już 19 marca 2014r. o godzinie 17:00 spotykamy się tradycyjnie w Bavitto, by porozmawiać o marketingu terytorialnym. A kto zna się lepiej na tym temacie, jeśli nie pracownicy Urzędów Miast? Dlatego gościć będziemy:
"Promocja przy kawie" wstępnie miała być małym projektem - cyklem spotkań tematycznych organizowanych na wydziale dla studentów KPiK. Ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy pozostali na wydziale tworząc koło wzajemnej adoracji. Mamy się rozwijać i szkolić! I tak postanowiliśmy nie robić prób na bezpiecznym gruncie uniwersyteckim a od razu ruszyć w miasto - do ludzi. Nawiązaliśmy współpracę z nowopowstałym klubem Bavitto, i już w listopadzie wystartowaliśmy z naszą inicjatywą!
Najtrudniejszy
pierwszy krok...
13 listopada 2013 r. - dobrze widzicie, wystartowaliśmy trzynastego a 13 żadnego nam pecha nie przyniosła, choć bez kilku wpadek się nie obyło. Pierwsze spotkanie dotyczyło tworzenia kampanii reklamowych, o których mówili znani nam wszystkim :
- dr Anna Adamus-Matuszyńska - PRoto Królowa, znana studentom KPiK radykalna wyznawczyni biblii Kotlera;
- prof. Jacek Warchala - spowinowacony z twórcą puszki Cambell, znany miłośnik Brackiego i Żywca;
- dr Filip Mazurkiewicz - dobry kolega Józia, Miętusa, Syfona - ogólnie całej tej paczki "upupionych".
O innych zasługach naszych gości mówi nasz drogi Wujek Google :)
Frekwencja na spotkaniu dopisała, pytania z sali padały, oznak znudzenia brakowało, już w duchu cieszyliśmy się, że spotkanie przebiega idealnie, gdy nagle do rozmowy włączył się "pan", który zdecydowanie pomylił filiżankę z kawą z co najmniej kilkoma kuflami czegoś chłodniejszego i rozpoczął dyskusję. Na szczęście nasi kochani goście z uśmiechem odpowiadali na jego pytania a obsługa Bavitto zadbała o wyprowadzenie osobnika :)
Dawno,
dawno temu...
... bo było to w '89 roku nastąpił przełom w polskiej reklamie. I to właśnie reklama po '89 roku była tematem naszego drugiego spotkania. Wycieczkę w czasie zafundowali nam członkowie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego:
- Artur Kurkiewicz - znany na mieście wyznawca marketingu zintegrowanego;
- Tomasz Sobisz - człowiek szklanego ekranu.
Bo
to zła praca była...
29 stycznia (już) 2014 r. na własnej skórze doświadczyliśmy uroków pracy rzeczników prasowych.
- Alicja Brocka - bohaterka bajki "Alicja w krainie Funduszy UE"
oraz
- Adam Warzecha - min. PRował liniami lotniczymi GetJet, PRowadził pierwszego Marszałka Województwa Śląskiego
mieli uchylić rąbka tajemnicy na temat pracy
rzeczników. Dlaczego piszę "mieli"? Ponieważ na spotkanie nie dotarła
Alicja Brocka, która na chwilę przed naszym spotkaniem, musiała zmienić
wszystkie plany i zawrócić do Szpitala w Jastrzębiu-Zdrój, by opanować sytuację
kryzysową. W ten oto sposób Adam Warzecha został naszym jedynym gościem - z cierpliwością
i precyzją odpowiadając na wszystkie pytania.
A co przed nami?
Przed nami jeszcze 2-3 spotkania w tym roku akademickim. Już 19 marca 2014r. o godzinie 17:00 spotykamy się tradycyjnie w Bavitto, by porozmawiać o marketingu terytorialnym. A kto zna się lepiej na tym temacie, jeśli nie pracownicy Urzędów Miast? Dlatego gościć będziemy:
- Rafała Łysego - Naczelnika Działu Promocji i Informacji Miasta Sosnowiec
oraz
- Krzysztofa Karasia - Rzecznika Prasowego UM Chorzów.
Amanda Caban
0 komentarze:
Prześlij komentarz